Blogger Templates

January 20, 2014

NATURE REPUBLIC Soothing and Moisture Aloe Vera 92% Soothing Gel



Podobno jaki poniedziałek, taki cały tydzień. Nie biorę pod uwagę, że od rana wszystko leciało mi z rąk (na szczęście nic nie stłukłam). Ważne, że przy poniedziałku pojawia się post. :) Trzymajmy kciuki, żeby reszta zbytnio nie zwlekała z pojawieniem się. ;D

Na dzisiaj coś przyjemnego dla ciała - kojący aloesowy żel od Nature Republic.

Kojący żel zawierający 92% ekstraktu z aloesu, pochodzącego z CCOF (California Certified Organic Farmers). Może być używany do łagodnego nawilżenia ciała, cery czy włosów.
Nie zawiera parabenów, olejów mineralnych i sztucznych barwników.




Pierwsze, co przychodzi mi na myśl na temat tego żelu to jego wydajność. Używam go od dobrych trzech miesięcy, a mam wrażenie, że wcale go nie ubywa. 
Opakowanie zawiera 300ml produktu. Na stronie producenta kosztuje ₩4.400, ok. 13zł. Na Gmarkecie można go kupić w podobnej cenie, natomiast na ebay'u trzeba za niego zapłacić ok. $10 USD.

Żel pachnie delikatnie aloesowo. Co mi się w nim podoba to szybkość, z jaką się wchłania. No i nie zostawia absolutnie żadnej warstwy/filtru. Strasznie takich dodatków nie lubię, a przy tym żelu nie musimy się o to martwić. Tak więc po wieczornym prysznicu i  wysmarowaniu się aloesem możemy spokojnie wskakiwać w piżamkę. :) Po nałożeniu kosmetyku odczuwa się lekkie chłodzenie. Przyjemnie nawilża ciało.
Na stronie Nature Republic można znaleść wskazówki, do czego jeszcze żel może zostać wykorzystany. Ja używam go tylko do ciała, ale oto co można z nim jeszcze zrobić.


1. krem nawilżający lub maseczka - w tym celu najlepiej wymieszać go z olejkiem z jojoby
2. nawilżająca baza pod makijaż - żel wymieszać z podkładem (w proporcji 2:1)
3. dla lepszego nawilżenia ciała żel można wymieszać z oliwą lub olejem z awokado
4. regeneruje suche paznokcie
5. na podrażnioną skórę najlepiej nałożyć grubszą warstwę
6. po goleniu
7. kuracja do włosów - wymieszaj z kuracją której używasz i nałóż na włosy, ze szczególny uzglęnieniem końcówek
8. kojący okład na oczy - zostaw żel do schłodzenia w lodówce, następnie nałóż na płatki kosmetyczne 


9 comments:

  1. Mam go na swojej liście kosmetycznych chciejstw, spotykam się wyłącznie z pozytywnymi opiniami na jego temat :) Będę musiała w końcu zamówić, pozużywam tylko trochę zapasy mazideł ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie też musiał trochę swoje odczekać. ;) Za to teraz prawie nie 'schodzi'. Ale warto było go kupić.

      Delete
    2. Mam nadzieję, że i ja nie będę żałować :)

      Delete
  2. Naprawdę ciekawy produkt, muszę się nad nim zastanowić :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biorąc pod uwagę wydajność i uniwersalność - warto. :)

      Delete
  3. Ty wiesz, że ja tego mojego jeszcze nie zmęczyłam? Tego się chyba nie da zużyć ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No co ty... Będziemy pić aloesową herbatę. xD To może jakoś nam się uda. ;]

      Delete
  4. Kolejny kosmetyki, który można jeść łyżkami XD
    Swoją drogą, bardzo fajne ma zastosowania :-)
    No i najważniejsze, że go lubisz :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Używać można go do naprawdę wielu rzeczy, choć ja ograniczam się do 'balsamowania'. ;] Polubiłam bardzo, choć czas zużywania może być nieco męczący.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...