Blogger Templates

January 11, 2014

Corine de Farme - płyn micelarny do twarzy i oczu



Z produktami Corine de Farme znam się od jakiegoś czasu, choć nasza przygoda zaczęła się przez zupełny przypadek. Na kosmetyki tej firmy pewnie nie zwróciłabym uwagi, gdyby nie siostra. Szukałam kremu do twarzy, a że siostra miała właśnie krem Corine i stwierdziła "masz, spróbuj - może akurat Ci podpasuje". Spróbowałam i przepadłam. :)

O ich toniku mogliście już poczytać TUTAJ. Dzisiaj płyn micelarny, a do przedstawienia czeka jeszcze krem. :)




Do zakupu oprócz tego, że to produkt Coreine de Farme, przekonała mnie informacja, że płyn mogą używać osoby noszące soczewki. Na matematyce uczą, że 1 + 1 = 2, tak więc opakowanie wylądowało w koszyku z zakupami. :) 
Opakowanie wykonane jest z mlecznobiałego plastiku. Butelka posiada dozownik w formie pompki. Rozwiązanie wygodne, ale niestety zdarza się, że produkt w trakcie wydobywania na płatek kosmetyczny chlapie.
Płyn ma bardzo delikatny zapach, który znika w trakcie zmywania, tak więc nie czuć go na twarzy. 

Butelka ma pojemność 200ml. Za produkt zapłaciłam 10zł w galerii Auchan. 

A teraz najważniejsze, czyli działanie. 


Zdjęcie po lewej to przetarcie płatkiem tylko raz. Jak widać płyn bez problemu rodzi sobie z kremem BB i korektorem. Z tuszem i eyelinerem radzę sobie tak, że płatek kosmetyczny przez chwilę przytrzymuję na oku. Obecnie używam tuszu od Tony Moly, który nieco cięższą artylerią niż Mishha 4D. Ta metoda daje radę, ale bardziej w tej kwestii ufam olejkowi do demakijażu.
Płyn nie zostawia żadnej warstwy. Nie wysusza skóry, nie podrażnia jej. Nadaje się także do odświeżenia cery w trakcie dnia.


Jestem z tego produktu bardzo zadowolona i jest on moim 'must have' na kosmetycznej półce.
Nie kuszą mnie zatem płyny micelarne Garnier'a, L'Oreal czy BeBeauty. 


6 comments:

  1. To może być ciekawy produkt :-)
    Muszę sobie nad nim podumać :-)
    Lepszy niż Bioderma? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po Biodermie miałam wrażenie, że płyn zostawia delikatną warstwę. Po Coreine nie mam takiego uczucia.

      Delete
  2. O! to chyba jedna z nielicznych dobrych recenzji tego płynu, bo swojego czasu pamiętam ogromną falę niezadowolenia....
    Z CdF bardzo chwalę sobie Tonik Oczyszczający, świetny!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na mojej cerze sprawdza się bardzo dobrze. Tonik znam i też sobie chwalę.

      Delete
  3. nie miałam go. jest dostępny tylko w auchan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tylko tam go widziałam. Zresztą w Auchan jest sporo produktów CdF. Bardzo żałuję, że nie można ich znaleść w bardziej dostępnym miejscu/miejscach.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...