Blogger Templates

March 9, 2013

SkinFood: What's new? - Broccoli & Cabbage line



Z braku czasu nie miałam okazji przejrzeć nowości. Dzisiaj to nadrabiam i przychodzę co prawda nie z aż najnowszą linią kosmetyków, która składa się z dwóch części: 
- Broccoli (dla cery wrażliwej, składa się z 6 produktów)
- Cabbage (nie zatykająca porów, składa się z 3 produktów).

W składzie kosmetyków znajdziemy m.in. witaminę C czy beta-karoten. Są wolne od parabenów, olejów mineralnych, sztucznych aromatów. 

Na razie jestem w stanie podać tylko bardzo ogólne informacje jak pojemność i cena. Jeśli znajdę coś jeszcze, uzupełnię post.


Broccoli Toner

pojemność: 100ml 
cena: ₩ 11.000, ok. 32zł

- zawiera 87% ekstraktu z pędów brokułów

Broccoli Emulsion

pojemność: 100ml 
cena: ₩ 11.000, ok. 32zł

- zawiera 78% ekstraktu z pędów brokułów


Broccoli Watery Ampoule

pojemność: 40ml 
cena: ₩ 12.000, ok. 35zł

- zawiera 81% ekstraktu z pędów brokułów


Broccoli Whitening Ampoule

pojemność: 40ml 
cena: ₩ 12.000, ok. 35zł

- zawiera 83% ekstraktu z pędów brokułów

Broccoli Cream

pojemność: 30g 
cena: ₩ 12.000, ok. 35zł

- zawiera 74% ekstraktu z pędów brokułów

Broccoli Cleansing Foam

pojemność: 120ml
cena: ₩ 8.000, ok. 23zł

- zawiera 40.59% ekstraktu z pędów brokułów

Cabbage Toner

pojemność: 100ml
cena: ₩ 11.000, ok. 32zł

- zawiera 63% ekstraktu z pędów kapusty

Cabbage Emulsion

pojemność: 100ml
cena: ₩ 11.000, ok. 32zł

- zawiera 84% ekstraktu z pędów kapusty

Cabbage Watery Ampoule

pojemność: 40ml
cena: ₩ 12.000, ok. 35zł

- zawiera 82% ekstraktu z pędów kapusty








# zdjęcia i informacje pochodzą ze strony www.theskinfood.com




10 comments:

  1. Miałam jakiś krem do mycia twarzy brokułowy z Tony Moly i szczerze mówiąc nie była to żadna rewelacja. Ale z drugiej strony Skinfood słynie z wykorzystywania owoców i warzyw w swoich kosmetykach więc mimo wszystko jestem ciekawa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No właśnie - Skinfood bazuje na ekstraktach w produktach więc możliwe, że ich brokuły różnią się od tych z TM. Ja chociażby z ciekawości bym użyła ich brokułów. :]

      Delete
  2. Kapusta i brokuły, jakoś nie zachwyca mnie to:P Też miałam próbkę od Tonego kremu do zmywania makijażu i o ile zapach był ładny to działanie raczej średnie. SF ma strasznie dużo tych emulsji/toników/wód czy jakkolwiek to tłumaczyć, które oprócz opisu nie wydają się za bardzo od siebie różnić :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Używam ślimakowego żelu, więc brokuły potencjalnie mi niestraszne. :)
      No jak to, zapachem się chociażby różnią. ;P A na poważnie - ekstrakt ekstraktowi nierówny i na każdego działa inaczej.

      Delete
  3. Brokuł i kapusta. Ciekawa jestem szczegółów, chociaż z tego co piszecie inne produkty tego typu nie były rewelacyjne ;) Inaczej spoglądam dzisiaj na brokuły w lodówce ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta linia raczej jest z tych delikatnych. Czyżby szykowała się maseczka z brokułów? ;D

      Delete
  4. Może być całkiem ciekawa seria :-) Tekashi - jak tam Totek nam idzie? ;-)
    Zostałaś oTagowana XD
    P.S. Będzie prasówka???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaczynają pojawiać się próbki, więc kto wie czy nie zapoznam się z którymś produktem bliżej.
      W Totka dam na razie wygrać innym. :]
      Prasówka będzie w najbliższym czasie. Ale będzie. :)

      Delete
  5. ciekawe, mnie jakoś te warzywne serie nie pociągały, ale brokułki bym przygarnęła:]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie też owocowe wydawały się bardziej interesujące.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...