Blogger Templates

March 17, 2013

MISSHA 2013 S/S Make-Up Look - SPRING, Comes With You


Wracam po nieplanowanej kilkudniowej przerwie. Jestem w trakcie uzupełniania postów z magazynami, ale w międzyczasie pokażę dwa makijaże zaproponowane przez MISSHA na nadchodzącą wiosnę. A skoro makijaże, to i nowości z ich kolorówki. :)
Nie będę się rozwodzić co? z czy? jak?, tylko od razu przejdę do rzeczy. Będzie sporo obrazków. :)







 

M Black Definition Mascara - Chic Volume

pojemność: 7g
cena: ₩ 14.800, ok. 43zł

Signature Glam Triple Lips - TPK01 Mambo Pink

pojemność: 6ml
cena: ₩ 17.800, ok. 51zł

- SPF10 
- im więcej warstw zostanie nałożonych, tym kolor będzie bardziej wyrazisty

The Style Crystal Nail Polish Shocking Pop no.2 Pink Shocking Pop

pojemność: 8ml
cena: ₩ 6.000, ok. 17zł






Signature Velvet Art Shadow no.15 Orange Combination

pojemność: 6.5g
cena: ₩ 21.800, ok. 63zł

M Black Definition Mascara - Sensual Curling

pojemność: 7g
cena: ₩ 14.800, ok. 43zł

Signature Glam Triple Lips - TOR01 Mambo Orange

pojemność: 6ml
cena: ₩ 17.800, ok. 51zł

- SPF10 
- im więcej warstw zostanie nałożonych, tym kolor będzie bardziej wyrazisty

The Style Crystal Nail Polish Shocking Pop no.4 Gold Shocking Pop

pojemność: 8ml
cena: ₩ 6.000, ok. 17zł









# zdjęcia i informacje pochodzą ze strony shop.beautynet.co.kr


8 comments:

  1. błyszczyki wyglądają fajnie, nawet trochę przypominają lakiery do ust YSL, ciekawe. Różowy lakier do paznokci wygląda świetnie:]

    ReplyDelete
    Replies
    1. No własnie - YSL. Nie mogłam sobie nazwy przypomnieć. xD
      Inne kolory tych lakierów też są fajne. :]

      Delete
  2. Ostatnio uwielbiam pomarańczowy/koralowy kolor na ustach - coś naprawdę super na wiosnę i lato. Paletki mają takie samo ładne opakowanie jak BB krem, który wielbię, choć nie posiadam:P jednak raczej nic specjalnego co chciałabym mieć od razu:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chętnie bym przygarnęła koralowy, ale nie jestem pewna czy mi pasuje. Zazwyczaj jak kolor mi się podoba, to na mnie wygląda hmm.... 'inaczej' ;D
      Opakowania linii Signature cieszą oko. :]

      Delete
  3. Ja poproszę cały zestaw Joyful fairy :-D Normalnie jak stworzony dla mnie :-) Ehh...Pomarzyć dobra rzecz :-) Super, że pokazałaś :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A ja bym znowu zestawy wymieszała. :)
      Ciesze się, że się cieszysz. :]

      Delete
  4. W sumie wszystko mi się podoba ale jakoś nie powala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podobają mi się opakowania serii Signature i chętnie kupiłabym cienie. Tylko że ona nie są matowe, a takie bym wolała.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...