Blogger Templates

October 10, 2012

nowa zakładka


Celem ułatwień nam wszystkim - ale przede wszystkim Wam - na blogu pojawiła się nowa zakładka 'profil kosmetyczny'. 

Mnie o tyle usprawni ona życie, że w postach nie będę pisała jaką mam cerę/włosy itd. Wszystko zebrane jest w jednym miejscu (mam nadzieję, że przejrzyście), wystarczy tylko tam zajrzeć i porównać to ze swoją osobą.
Pamiętajcie jednak, że nie wszystkim służą te same produkty, nawet te zachwalane przez zdecydowaną większość. Na mnie np. nic a nic nie działają produkty Ziaji czy Alterry.

Jeśli coś się u mnie zmieni, profil zostanie poprawiony/uzupełniony. Chyba, że o czymś zapomniałam. Jeśli tak, dawajcie znać. :)

Ja w takim razie idę wypić ciepłą herbatkę z cytryną i żeń-szeniem. Od kilku dni strasznie u mnie wieje, a mnie taka pogoda nie służy.

3 comments:

  1. Replies
    1. Też tak uważam. Muszę u siebie coś takiego zrobić. Mam nadzieję, że nie będziesz mi miała tego za złe? :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...