Blogger Templates

September 21, 2012

So Sweet Blog Award



Beauty in English zrobiła mi bardzo miłą i słodką niespodziankę, nominując mój blog do So Sweet Blog Award. Dodając do tego wyróżnienie od Silverose (Versatile Blogger Award) przyznam się wam, że nie spodziewałam się, że mój blog będzie w ogóle odwiedzany/czytany. Zaczęłam pisać ot tak sobie. Tym bardziej jest mi miło. Beauty - dziękuję raz jeszcze. :) A poza tym uwielbiam muffiny, więc cieszę się podwójnie. :]

Osobo nominowana ma za zadania wybrać 5, 10 lub 15 blogów, które wg niej zasługują na nominacją, zamieścić je w podobnym poście i poinformować nominowanych.



Odwiedzam wiele blogów, ale moje TOP10 (Beauty, Ty też w moje znajdujesz się na mojej TOP liście :]) to:

# Shoegal in action! - link - Jeden z pierwszych blogów, które zaczęłam obserwować. Trafiłam tam przypadkiem szukając recenzji i zostałam.

# Daily life pleasures - link - Jeśli szukacie recenzji koreańskich kosmetyków, śmiało tam zaglądajcie. 

# Orlica o wszystkim i o niczym - link - Blog z mnóstwem przydatnych recenzji. Przesympatyczna autorka, która mimo wielu obserwatorów znajdzie chwilkę dla każdego.

# *jamapi w chwili luzu - link - Sleekomaniaczka. :) A poza tym sympatyczna blogerka, której styl pisania lubię.

# co sroce w oko wpadnie - link -  Posty nie tylko kosmetyczne, ponieważ autorka co jakiś czas dostarcza również tych kulturowych - z racji miejsca zamieszkania. I to poczucie humoru - uwielbiam. :)

# Land of Style - link - Recenzje kremów BB, makijaże i nie tylko. I przesympatyczna Kate, którą bardzo polubiłam jako osobę. 

# *Panna-Kokosowa w drogerii - link - Miejsce warte odwiedzenia nie tylko dla całokształtu, również jeśli szukacie wpisów o tematyce włosowej.

# OBSESSION - link - Nie wiem kiedy, ale mam nadzieję, że uda mi się ją spotkać osobiście - kobieta-wariat (w pozytywnym znaczeniu). 

# Siempre la belleza - link - Mnóstwo rzetelnie napisanych recenzji, wśród których znajdują się porady jak dbać o włosy.

# Idalia bloguje - link - Włosomaniaczka, która wykonuje świetne makijaże. 



To by było na tyle z mojej strony. Kolejność blogów jest zupełnie przypadkowa.


10 comments:

  1. Bardzo pięknie dziękuję i jest mi bardzo miło :-) Jak widać, często u Ciebie goszczę na "kawie" ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kate, ja kawę zawsze i wszędzie - nawet o 2 w nocy. ;D

      Delete
  2. Ach, dziękuję :) Jak tu Cię nie czytać, skoro jest tu tak miło? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że Ci u mnie na tej mojej różowej kanapie wygodnie. :)

      Delete
  3. gratuluję wytypowanym ;) I cieszę się, że nie tylko obserwujesz ale również ujawniłaś się na moim blogu w postaci komentarzy ;) Aby częściej !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obserwuję dopiero od kilku dni, ale z pewnością będę się częściej udzielać. :]

      Delete
  4. :* na pewno odwiedzę blogi z Twojej listy, których jeszcze nie znam:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...