Blogger Templates

September 23, 2012

Kose: What's new? - Visée Baby Finish



Kose uraczyło nas kolejną porcją nowych produktów, tym razem z linii Visée. Nie jest ich dużo, ale są za to bardzo konkretne.




pojemność: 10g
cena: ¥ 1.155 ; 47 zł

róż jest dostępny w 5 kolorach

sposób nakładania: Kilka niewielkich punktów nakładamy na policzek, po
czym je rozsmarowujemy. Róż stapia się z cerą dając efekt naturalnego rumieńca.



pojemność: 15g
cena: ¥ 1.260 ; 51 zł

posiada filtr SPF25/PA++

korektor jest dostępny w 2 odcieniach



pojemność: 25g
cena: ¥ 1.890 ; 77zł

posiada filtr SPF25/PA++

podkład jest dostępny w 5 odcieniach



pojemność: 6.5g
cena: ¥ 1.890 ; 77zł

posiada filtr SPF15/PA++

puder jest dostępny w 2 odcieniach






# zdjęcie i informacje pochodzą ze strony http://www.visee.jp




6 comments:

  1. Korektor chyba mnie najbardziej zainteresował.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tylko pytanie jak te kolory wyglądają w rzeczywistości. Jak na razie żadnych swatchy nie widziałam.

      Delete
  2. o, nie znałam wczesniej tej firmy. wygląda ciekawie:)

    ReplyDelete
  3. Mnie podobają się róże. Chociaż mnie jak zwykle ciągnie do cieni do powiek z kilku firm córek Kose. Heh... Nic, tylko wygrać w totka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ostatnio chyba jakaś kumulacja miała być. O tak... Kose i Anna Sui :]

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...