Blogger Templates

June 28, 2012

blushery w wersji The Saem / blushers by The Saem


The Saem to jedna z nowszych koreańskich marek, założona w 2010 roku. Ich produkty można z łatwością znaleźć na Gmarkecie. Ceny też są przystępne - na poziomie Etude House. Ale jak jest z ich jakością nie wiem, ponieważ nic jeszcze od nich nie kupiłam.

Oto co mi wpadło w oko przeglądając ofertę ich sklepu.

The Saem is one of the newest korean brands, established in 2010. Their products can be easily found on Gmarket. Prices are not high - like in Etude House. But I don`t know anything about their quality, beacue I haven`t bought from them yet.

This is what catch my eyes checking The Saem`s shop.




Blushery wyglądają po prostu przeuroczo. :) Jak widać dostępne są dwie wersje.
cena - $ 11

Blushers are just gorgeous. :) As you can see they`ve two versions.
price - $ 11

5 comments:

  1. Cudowne, jkabym to gdzies w Polsce dorwala to bym sie nei zastanawiala:)

    ReplyDelete
  2. Wyglądają jak paczka cukierków :-)

    Black Cat (Kate)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie. Trochę przypominają mi Kukułki, tylko kształt inny. Cudo!

      Delete
    2. Pamiętam jak babcia kupowała mi jak byłam mała identycznie wyglądające truskawkowe cukierki ;D

      Delete
    3. I wszystkim zrobiło się miło i słodko :-)

      Black Cat (Kate)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...